Sillyboy

Vilken helg!! det har hänt något hela tiden, hela fredagen gick åt att vara på genrepet, och när jag kom hem vid 8-9 busade jag med Enzo, och gick ut med honom innan jag gick och la mig. Tidigt på lördagsmorgonen gick jag upp, tog Enzo på en promenad på typ 45 min, som skulle, utan hund, tagit 20 min. Han kan inte gå många meter utan att stanna och gräva eller lukta på något den där hunden :P Men det var jätteroligt att ha honom här, även fast jag knappt såg honom =) Nästan hela lördagen var jag ju även då i Fredrika bremer, hade uppvisning i första och fjärde(sista) föreställningen, jag kom dit vid 9, stressade runt lite, gjorde vårt på scenen och precis när vi skulle gå därifrån för att gå tll handencentrum blev vi stoppade och dom sa att vi skulle ut på scenen en gång till :P Men sen gick vi dit i alla fall och åt lunch, och gick runt lite,det var många som kollade på oss, eftersom vi var utklädda, själv såg jag väl rätt så "normal" ut, som tur var. Sen gick vi tillbaks och tränade lite inför sista gången. Jag har verkligen saknat dethär, att vara nervös innan man ska ut (även fast jag inte alls var så nervös den här gången), när man är smått stressad över att man inte hittar något(eller någon) precis innan man ska ut på scenen, och tiden bakom scenen. Det är underbart!! I oktober skrev jag också om hur jag kände för dansuppvisningar, det här skrev jag i samband med att jag och några i klassen dansade i skolan.
Idag var det däremot lite lugnare, hade bara Funkykidz mellan kl 12 och 2. Men det jobbiga är att jag fortfarande inte är helt frisk. Jag har inte så ont i halsen som förut, men jag kan få värsta host-attackerna, jättejobbigt faktiskt :(
Jag är helt slut efter den här helgen, så snart ska jag gå och lägga mig. Men först kommer lite bilder.






En del av cirkusen efter första uppvisningen.



Ursäktar dålig bild, men jag tog med mobilen. Mimarna utförde lite
skecher i centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0