Antikrundan

Nu har adrenalinet lagt sig lite. hehe, har vart jätteglad och pigg hela dan, förväntansful och nervös. Åh, vad jag har saknat det, de där blandade känslorna som snurar runt i kroppen, och sen går man ut på scenen, och gör det man kan allra bäst, och sedan höra jublet från åskådarna. Kan ta det från början, danstävling. Vi hade inte några lektioner. Så min "crew" (HAHA) samlades på förmidagen, för att träna lite. Sen skule alla dansare samlas kl 12. Men innan det skulle vi fixa oss, d.v.s sätta på oss våra lakan och måla Josefina i guldfärg :D
Det hela började med att lärarna dansade, det va roligt, men jag måste säga att jag tyckte att eleverna va bättre ;-) Sen dansade alla bugg-par en dans, och sen ett show-numer, sen buggare, sen showdans, o.s.v. Om jag inte sa den förut så hette vi Antikrundan, eftersom i början av dansen va vi utklädda till greker från antiken. Vi va nog alla lite nervösa precis innan vi skulle ut på scenen, men det gick faktiskt rysligt bra!!
När alla var klara, var det dags för pris-utdelningen. Och det var inte förrens då jag kom på att man faktiskt hade en chans att vinna, men så delades priset för bästa utklädnad ut, och det var det priset jag trodde vi skulle få, för vi va faktiskt väldigt bra utklädda! :) Men! Vi fick priset för 2:a plats och jag blev faktiskt jätteförvånad!!


Antikrundan är samlad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0