På tåget (försenat inlägg)


Nu sitter jag på tåget och är nog framme i Jönköping snart.
Med andra ord har jag varit i Stockholm under helgen, från i torsdags tills idag då.
Har haft en jättebra helg faktiskt, om man bortser från att min familj har vart väldigt sjuka under helgen(stackarna..). Det bästa på hela helgen var att jag har jobbat, vilket kanske låter lite motstridigt eftersom att jobba är motsatsen till helg, men jag har verkligen saknat alla på jobbet och alla barnen, så det var väldigt roligt att träffa dom igen, och dom verkade vara glada av att se mig igen.

Som sagt snart framme i Jönköping, kom på att jag inte har visat några bilder från mitt nya studentrum, lägenheten i sig är jättefin, och jag är väldigt nöjd med rummet. Det enda jag inte tycker om är dom kala väggarna, men två av väggarna är sv betong, så jag har inte kunnat hänga upp något än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0