Just nu

Just nu har jag det ganska bra, sitter med ett glas rosé och filar lite på en kompletteringsuppgift, det sistnämnda kanske inte är det roligaste, men det känns som att jag är på väg någonstans i alla fall.

Hitintills har jag haft en riktigt bra sommar, har jobbat några veckor på dagiset, men har nu semester i 2 veckor till, och efter det jobbar jag i 1 eller 2 veckor innan skolan börjar.
Men innan dess, närmare bestämt om en vecka, åker jag och mamma till London och roar oss i 4 dagar. Kommer bli såå kul!!!

Snart kommer Camilla hit, så vi kan kolla på veckans avsnitt av Pretty Little liars. Jag säger ju det, jag har det ganska bra just nu!!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh nu har jag äntligen hittat till din blogg igen! :)

2013-08-25 @ 20:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0