Onsdag

Onsdag va en bra dag, en fantastiskt rolig dag, fler dagar som i onsdags, tack.

Dagen började med föreläsning, något som kanske inte var få värst fantastiskt, men efter det var det dags för en "första gången jag.."-upplevelse. Och den här gången var det; "första gången jag handlade på systembolaget" Haha! Det var en mycket spännande upplevelse. Passade på att bocka för "första gången jag langade" också.

Men det var inte bara det som gjorde onsdagen till en så bra dag, när de andra va på sittning(som jag tyvärr inte fick tag på biljett till) var jag hemma och gjorde mig iordning. Senare på kvällen mötte jag upp dem hemma hos en klasskompis, och lite senare tog vi oss till Akademin. Jag hade så grymt roligt och alla va så taggade, det vart en mycket lyckad utekväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0