lördag 16 juni

Hej igen!
Har hänt lite sen sist, jag har bland annat blivit BLOND igen (scrolla ner för bild), och jag trivs som fisken i vattnet!
Som jag skrev förut så har jag även börjat på mitt sommarjobb, tror dock inte att jag skrev vad för jobb det var, det är i alla fall ett vikariejobb på ett äldreboende på Dalarö. Jag har bara vart där 2 dagar, men jag tror jag kommer trivas. Det jobbigaste är nog ändå de dagar när jag har morgonpasset, då börjar jag kl 7, och det innebär att jag måste ta en buss från mig kl 6, och då måste jag gå upp kl 5(!!!). Då är man lite trött... Men annars är det bra.

I torsdag gjorde jag en jättekul grej som jag kan berätta om, jag tränade zumba!! Gymmet som jag jobbade på förut hade arragerat ett zumba-pass utomhus i Vendelsögropen, det kom faktiskt rätt så många männsikor, och jag tyckte det var jättekul!

Imorgon ska jag först träffa Camilla i stan och shopppa lite(visar bilder på vad/om jag handlar nåt senare), och efter det ska jag träffa Julia som jag inte har träffat på EVIGHETER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0