torsdag 26 jan

Hej alla glada! Hoppas allt är bra med er.
Jag mår bra borsett från att jag är lite stressad inför omtentan i Anatomi & fysiologi på lördag, men jag hoppas på det bästa i alla fall, ska snart sätta mig och plugga in lite fina latinska namn... suck*

Idag hade vi föreläsning om demens och alzheimers sjukdom, som tur va hade vi en bra föreläsare annars hade jag dött!! hehe Men jag överlevde, vi fick till och med sluta tidigare, så då följde jag med Carolina in till stan en stund sen åkte jag hem och hämtade ett paket på posten. I detta paket låg mineralsmink som jag beställde för ett par dagar sen. Jag tjänade även lite pengar idag, sålde min kursbok från psykologin till en som går i andra studiegången, cach-flow haha eller inte! XD



Märket heter TiKei, jag har hört mycket bra saker om det så jag hoppas jag blir nöjd, i så fall kanske jag kan göra en recension. Jag beställde i alla fall en foudation, en primer och en borste och sen fick jag med 2 st ögonskuggor som va väldigt fina faktiskt :)

Nej, nu blire plugg för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0