Projekt: hårform

Det har varit lite tomt i den här kategorin, men det betyder inte att jag har slutat med Hårform, jag tog faktiskt dagen dos för nån minut sen. Men jag tror däremot att jag kommer sluta med hårform när den burken jag har nu tar slut, men vi får se.
Jga tänkte att det var dags att mäta håret och se om det har växt något. Tog en bild också härom dagen så att ni kan se resultatet.

Fredagen den 7 oktober va mitt hår 32,5 cm långt, och såg ut så här:


Den 21 oktober va mitt hår 34,7 cm långt, och såg ut så här:


Den 27 november va mitt hår 36 cm långt och såg ut så här:



Idag, den 29 januari är mitt hår 41 cm långt, och ser ut så här:


Totalt har mitt hår växt 9 cm på 3 månader och 3 veckor

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0