Mitt jullov

Mitt jullov började med att jag satt på en buss i 4 1/2 timmar upp till Sthlm, dagarna innan jul va rätt chill, träffade några kompisar och firade Frida i förskott, pyntade granen, gick på julmarknaden i Gamla stan med Millis och sånt.

På julafton kom släckten hem till oss, firade förstås med Kalle anka, massa god julmat, och julklappsöppning. Jag fick ju som ni vet en muffin-maker :P och lite annat bland annat en notbok, dammsugare och en jättefin lila väska :D

På juldagen kom lite annat folk hem till oss och åt julmat igen, då tog alla med sig sina rester, och vi hade riktigt trevligt. Under mellandagarna pluggade jag mest, shoppade lite, träffade kompisar och pluggade lite till.

På nyår va jag med min familj och lite andra bekanta, det blev en mycket bra start på det nya året!

Sedan följde mera plugg, och en middag på Vapiano med Linda och Frida, och på tisdagen åkte jag som sagt ner till Jönköping, för att sedan åka tillbaka på fredagen.

Den helgen va fantastisk och sorglig på samma gång. Rolig utgång med Julia och Linda på fredagen, rea-fynd(kommer upp bild sen), middag och mys med Julia, Linda och My på lördagen. Och det var då det sorgliga tog plats, att säga "hej då vi sys om ett halvår, ha det bra i San Fransisco"... Man kunde tro att man blivit van vid det här lagen, att säga hej då alltså, men icke..

Helgen avslutades med plugg(vad annars?) och så tittade jag på Megamind på tågen hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0