Att ha träningsvärk..

..är lite hat-kärlek för mig. Det värker så fort man rör sig och så kan man inte gå som vanligt folk, men samtidigt är det ju bevis på att man har tränat riktigt ordentligt. Hat-kärlek helt enkelt.

Av inledningen att dömma kanske ni förstår att jag har en GRYM träningsvärk just nu hehe Jag tränade Bodypump i fredags, va stel som en pinne igår när jag skulle köra bodybalance, och nu har jag träningsvärk typ överallt, bland annat i armvecket!! :O

Bläddrar i mitt fantastiska anatomiska lexikon efter muskler i armvecket

Musculus pronator teres

Men imorn ska jag köra Afropower dance, så då borde den försvinna. Jag har faktiskt aldrig gått på det passet förut, eller jag provade på afro dans en gång, men jag hoppas det blir kul :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Då är vi 2 med träningsvärk, jag efter 1 timmes skidåkning i går... orkar knapp lyfta benen ;P med med tanke på din bodypump så har du det nog värre men bästa botemedled är ju faktiskt MERA träning!! lycka till =)

2012-01-30 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0