update

Helgen som var va riktigt chill, tog det lugn, läste lite anatomi, tog en tur in till centrum, bra helg!
Igår började jag två nya kurser; sjukdomslära, diagnostik & behandling och farmakologi. Får se hur det går?

När jag va i centrum köpte jag bland annat det här nagellacket från H&M



Och en mascara

hehe Finn ett fel!? För ett ta sen köpte jag en mascara från Maybelline som heter The falsies volum' express, om jag tyckte om, men bara efter några veckor blev den torr och började smula. Så nu köpte jag en ny, också från Meybelline, som heter The one by one volum' express, men då tyckte jag att borsten va lite konstig. Så då provade jag att ta borsten från Falsies och använde till One by one mascaran, och det vart faktiskt riktigt bra!!

Jag kan rekomendera att prova om ni har liknande problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0