I hufvudstaden



Kom som sagt till mitt älskade Stockholm igår, och möttes av ett väldans snöoväder! Varför?!

Dagen har tillbringats med plugg, och gitarrlektion(!!), haha jag har inte haft gitarrlektion sen förra våren, men nu när Henrik och Viktoria skulle ha det idag så följde jag med. Det är ju så sällan som jag träffar min(gammla) gitarrlärare, så man får ta de tillfällena man kan. Och roligt va det även fast det inte blev så mycket spelande, mest prat, sånt gillas!! :D

Den här kvällen kommer bestå av liiite mer plugg, sen ska jag titta på The Vampire diaries!! Jag har inte tittat på förra veckans avsnitt än, jag va som sagt utan internet förra helgen, men nu äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: Hemligt!!! :D

Yaayy, jekka hemma!! :D Yaayy, TVD!!!:D Inte yaayy för plugg^^'

2012-02-09 @ 23:02:25
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja de vi hälsade på var riktigt trevliga :)

får se om det är något för liam sen hihi

2012-02-10 @ 09:10:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0