6 månader

Vet ni vad jag gjorde för exakt ett halvår sedan?

Jag flyttade hemifrån!! haha
Tänk att det redan gått 6 månader sen jag, mamma och pappa åkte ner hit med alla mina prylar. Jag kommer ihåg att jag tyckte att det kändes så himla konstigt. Jag var nog aldrig riktigt ledsen, men det kändes kostigt.

Fast samtidigt tycker jag att det var väldigt länge sen jag flyttade, eftersom det har hänt så mycket sen dess, allt med skolan, nya människor man träffat, och alla resor tillbaka till stockholm. Men jag har en känsla av att tiden tills jag tar examen kommer gå jättefort! Det brukar bli så, jag tänker tillbaka på gymnasietiden; den består av första dagen när jag va jättenervös, lite spring i korridorerna, några halvlata lektioner, och helt plötsligt tog vi studenten! :O


Kommentarer
Postat av: mic

Wow, tänk va tiden gått fort!! 6 mån redan! :)kram

2012-02-21 @ 21:07:55
Postat av: my

åh, att de va så länge sen, helt galet ju,

kommer ihåg rasterna vi alla satt å pratade om va som skulle väntas.. är de inte lite komiskt nu att tänka tillbaka :)



Kram <3

2012-02-22 @ 01:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0