Va tycks?

Det verkar som att det funkar att blogga från appen med iPoden. Kul.

Men vad tycker ni om den nya designen. Tyckte att det var dags nu, den gammla designen hade jag typ sen jag började blogga. Så idag fick jag ett ryck (när jag ville göra vad som helst ist för att plugga) och gjorde lite förändringar i bloggen. Är ganska nöjd faktiskt, särskilt med tanke på att jag egentligen inte alls la ner så mycket tid. Det är fortfarande lite smågrejer som jag inte har listat ut hur man gör, är det någon som kan hjälpa mig med det? Hur man ändrar färg på det (nu) lilla blåa fältet till rubriken på kommentarer? Och hur man lägger upp en ny profilbild, den till vänster här uppe, har försökt hur mycket som helst men det funkar inte...

men jag får ta det nån annan gång :)

Nu blir det go natt för min del :)

Kommentarer
Postat av: umeå tjej

älskar den nya designen !

2011-09-29 @ 18:00:08
Postat av: Jessica

va kul, det gör jag med :)

2011-09-30 @ 20:37:20
Postat av: Mysan

Gillar den jag med! :)

2011-10-02 @ 11:41:43
URL: http://myeli.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0