Tentaplugg

Idag har jag varit allt annat än "ledig". Dagen har gått åt till att plugga och plugga ännu mer. Känns som om ingenting riktigt fastnar, och tentan är ju på lördag(!), som tur är så har jag hela torsdag och fredag på mej också :)

Tog en liten paus vid 1 och cyklade till Hovslätt och handlade RIKTIGT kaffe, äntligen! Haha jag har ju druckit äckligt pulverkaffe sen jag flyttade(okej, jag har väl köpt på cafén och sånt förstås). Men nu har jag riktigt kaffe till vår pressobryggare :) lagom såhär sista dagarna innan tentan.

Fast snart får det räcka med plugg för idag, tror jag tar och tittar på nått avsnitt med Pretty Little Liars sen, nån som ser på det? Jag tycker den serien är jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0