lör 17 sep

Hej igen!
Tänkte berätta något spännande för er :)
Jag va på "praktik" igår! Haha, men nästan i alla fall, vi hade en så kallad fältstudiedag, så under en dag var jag på ett sjukhus och följde efter en riktig sjuksköterska, jag fick till och med hjälpa till lite, typ tvätta och vända på patienter. Jag fick till och med spruta in medicinvätska i en patient via sond-grej (ni vet, sån där som går till magen om man inte kan äta vanlig mat/medicin). Det var en väldigt rolig dag, det enda jobbiga var att jag var tvungen att gå upp kl 5 på morgonen för att vara på sjukhuset, avd. medicinsk rehabilitering, kl 7, sen slutade jag kl 4... så efter att bara ha sovit några timmar, och sprungit runt HELA dan var jag ganska så trött. Så det blev en tidig kväll för mig, hade planerat att gå till en klubb som heter Farfar, men så blev det inte.

Idag har jag pluggat, börjat skriva på mitt förbättringsarbete, jag har också tränat lite och... laddat ner Wordfeud.. haha XD har fallit för grupptrycket!

Nu ska jag snart äta middag, bli lax med potatis :) Sen lite mer plugg kanske.

ha de gött! (det är så man säger här nere i småland)

Kommentarer
Postat av: My

ÅÅh, de måste ändå varit kul och intressant.

tihi farfar ;D



Ja grupptrycket är bäst då de gäller bra saker som ordförråd! :)



Lycka till med ditt pluggande :)



Kram från My

2011-09-18 @ 19:51:59
URL: http://myeli.bloggplatsen.se/
Postat av: Julia

SAKNAR DIG JESSICA !

jätte kul att läsa vad du har för dig och det verkar gå framåt med dina studier :D

2011-09-21 @ 10:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0