Tisdag 25 okt

Hejsan svejsan!
Just nu sitter jag här med mina anteckningar, jag har precis läst klart om parasiter och maskar och sånt, riktigt äckligt!!! Maskar som lever i tarmen och kan bli upp till 20 meter långa!! Eww! Hoppas ingen äter lunch och läser det här..

Jag har kommit fram till att tiden går VÄLDIGT snabbt, jag har redan bott i Jönköping i 2 månader nu. Om några dagar får jag börja skriva november i rubriken, och det är bara en vecka kvar till tentan i mikrobiologi!

På tal om tentor, vi fick tillbaka tentorna från intro. till omvårdnad, jag blev godkänd!! Jag va så himla nervös innan, kunde knappt stå. Men det känns så skönt att jag klarade det :D

Nä, nu ska jag snart åka till skolan, ska bara va där i en halvtimma, vi har demonstrations labb, berättar mer sen.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0