sön 2 okt

Hej på er!
Den här helgen har varit en sån där "men Gud vad duktig du är Jessica"-helg..hehe :P
När jag hade skrivit klart tentan igår(har ingen aning om det gick bra eller dåligt men jag hoppas på ett E), gick jag runt lite på stan och sen åkte jag hem, bytte om och gick och tränade på Stadsparken, och avslutade med bastu :D Idag har jag städat hela lägenheten, eller inte hela då, men mitt rum, hallen och köket, plus att jag städade i ena badrummet i veckan. Så nu är allting rent och fint.

Efter det gick jag och "stor"-handlade, att storhandla när man bor själv är typ som en vardagshandlign för andra :P Nu har jag i alla fall planerat in hela den kommande veckans middagar. Dessutom har jag handlat så att jag kan fira kanelbullens dag på onsdag hehe ;-)

Nu ska jag bara ta det lugnt, börjar en ny kurs imorgon, Microbiologi - vårdhygien och imuniologi, beställde böcker tidigare i veckan så jag hoppas dom kommer snart.

Kom på att jag har lite bilder som jag inte har lagt upp än, jag har flera på kameran(dessa är från mobilen) men dom kommer väl nån annan gång.

 
Spex under den riktiga sittningen


Hästen Charlie som är allergisk mot gräs...stackarn :(


Äppelmust från Visingsö, gott :)


När jag skulle åka tillbaka till Jönköping efter turen till Stockholm fick
jag åka östgöta tåget från Norrköping till Jönköping, så här fräsha va
de tågen lite bättre än de i Stockholm? Fanns till och med toalett :P


Satt utanför på gården och pluggade i den sista sommarsolen


hihi där uppe är mitt rum, på 7:e våningen

Kommentarer
Postat av: Umeå tjej

Det är så roligt och intressant att läsa och se bilder från din vardag! Bra bloggat! Fortsätt så! :) Puss!!

2011-10-03 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0