Projekt: Hårform

Nu har jag ätit kosttillskottet Hårform i 2 veckor, och då sa jag att jag skulle skriva om mitt lilla projekt en gång i månaden. Men nu har jag mätt mitt hår och jag var bara tvungen att skriva om det här. För jag tror faktiskt att det funkar!!! Haha de gör faktiskt det! Jag trodde att jag skulle behöva vänta minst en månad för att se något resultat, men icke efter 14 dagar har mitt hår växt 2 cm, det e ju helt otroligt X) Mitt hår växer knappt 2 cm på en månad. Om växtspurten fortsätter i  samma takt kommer mitt hår att ha växt 10 cm om två månader, och då borde mitt hår vara ungefår lika långt som det var innan den där hevlans(#&%@) frisören klippte av det. GILLA! :D




Idag, 21 oktober, är mitt hår 34,7 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0