Min helg i bilder

Kortfattat såg min helg ut så här:
kom till stockholm, gick runt i stan
åkte till Amanda och hackade tomat och chilli
åkte till Trångsund och lyssnade på Mys band (hur bra som helst!!)
tillbaka till Amanda, myskväll och sleep-over

hem till lillebror
chilla
middag
slappa framför tv

baka cupcakes
fika med Julia, Amanda, My och Linda
packa, och åka till Jönköping

Och så här såg min helg ut i bilder:

 
 



 
gott med gooodis! :)



 
Fina tjejor!




Det hände en liten spännande sak på hemresan också, det var problem med loket, så vi blev stillastående i 30 min i Södertälje(typiskt ..). När vi sen kom fram till Nässjö där jag skulle byta till östgötapendeln, hade det tåget redan gått. Så veolia transport fixade så att jag och ett par andra som också skulle till Jönköping fick åka taxi, hur lyxigt som helst! haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0