måndag 10 okt

Jag trodde att jag hade publiserat ett inlägg i helgen, från iPoden, men tydligen blev det nå fel på den biten. Det jag skrev var att jag hade fått ett paket som jag hämtade ut på posten, alltid lika roligt :D
I paketet var det lite smink som jag beställde från eyeslipsface för en vecka sen. Leveransen tog bara en vecka trots att den kom hela vägen från england, gilla! Vad som fanns i paketet ser ni nedan. Det jag tyckte va bra med e.l.f. var att det var väldigt billigt hehe, hela paketet(foundation, primer, ögonskugga, läppenna, puder) inklusive frakt kostade under 200 svenska kronor. Den helgen jag beställde hade dom dessutom 10% rabatt. Jag hade foundationen och pudret idag i skolan, och jag är faktiskt nöjd med kvalitén också, det händer inte ofta :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0