gram positiva kocker

Som jag skrev tidigare så hade jag labb idag, de va jättehäftigt! Fast det var inte lika häftigt när vi skulle lukta på bakterieodlingar, luktade BAJS! Inte okej...

Fast efter det åkte jag och en klasskompis till IKEA och handlade lite småsaker. Jag kom hem med lite jul-saker faktiskt, två stjärnor till förnstret och en kruka och plastblommor, fast dom har jag lagt in i garderoben, julsakerna får jag plocka fram i december, och då får ni se bilder på dom också ;)
Vi köpte också ett var sitt paket med pepparkaks doftande ljus, så dom har jag gått och sniffat på idag hehe

Sen blev det lite andra saker också bland annat det här ljuset,


Kom på nu att jag skulle kunna använda glaset som serveringsskål sen när ljuset har brunnit upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0