go natt

Så där, nu har jag äntligen skrivit klart anteckningar om virus. Det har blivit mycket plugg de senaste dagarna, och mycket information som matats in under föreläsningar. Men imorgon är jag ledig, och då tänker jag ta ledigt på riktigt(mer eller mindre). Jag ska nämligen åka till Göteborg imorgonbitti!! :D Kul va? Jag ska träffa Evelyn som bor där för till fället, så det kommer bli väldigt trevlig tror jag.

Jag tycker att det är så häftigt att man kan ta sig så långt bara med pendeltågen. Det kommer ta 2 timmar att åka dit, och ett byte i Falköping, men det äre värt, Göteborg är en fin stad och det ska bli roligt att komma dit. Dessutom har jag ju 4 timmars(tur och retur) pluggtid. Hoppas bara att det är nya och fräsha tåg, som när jag åkte med Östgötapendeln :)

Nåväl, nu ska jag sova, ska upp vid 7 imorgon

Go natt och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0