tisdag 15 nov

Jag kom hem för ett par timmar sen, har haft en föreläsning om smärsta, med en föreläsare som pratade ganska snabbt och upprepade typ allt hon sa, fast jag tyckte ändå att hon va lite intressant att lyssna på :P Sen hade vi en dugga(ett litet test med sant/falskt-frågor) som jag faktiskt blev godkänd på :O jag är bra på att chansa! haha
Efter det hade vi en till föreläsning om det autonoma nervsystemet, den va faktiskt ganska bra, jag kännde igen lite från gymnasiet :) sen fick jag värsta skratt-attacken på grund av något min klasskompis sa, PINSAMT! hehe ^^ 

Nu sitter jag hemma och pluggar "hud och vävnader" och lyssnar på From first to last :D GILLA


jag hade på mig mitt nya örhänge idag, det är en lite svala på :)
jag beställde lite grejer förra veckan, tänker ta lite bättre bilder
och visa för er sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0