Projekt: Hårform

Nu har jag använt hårform i 7 veckor (och 2 dagar), och som jag har skrivit förut så tycker jag att mitt hår har växt. Och jag har märkt mer och mer att även mina naglar har blivit bättre/finare, kankse visar nån bild senare :)

I övrigt tycker jag att det har gått bra, tabletterna smakar/luktar i och för sig inte trevligt alls, men jag har vant mig, en burk med Hårform innehåller 100 tabletter, i veckan som var fick jag köpa en ny burk eftersom den jag hade höll på att ta slut, så en burk håller i ungefär 7 vekor(om man tar 2 tabletter om dan).

Nu har jag också tagit en bild med plattat, utsläppt hår, så jag tänkte att vi ksulle jämföra den bilden med den jag tog direkt efter att jag va hos den där frisören(...)

Vad tycker ni, ser det längre ut?

 


Idag söndag den 27 november är mitt hår 36 cm långt.
Jag startade för 7 veckor sen på 32,5 cm, så det blir en tillväxt på 4 cm.
Men jag måste tillägga att det är väldigt svårt att mäta hår hehe jag vet heller inte om jag mäter exakt samma slinga varje gång heller. Men jag gör så gott jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0