Förra helgen

Jag skrev häromdagen

 "men jag har helt enkelt inte haft ork att blogga, känner mig allmänt seg, inte sjuk, men typ slut på energi"

Det visade sig att det var en liten förskylning på gång i alla fall :P fast bara en liten, har bara vart lite snuvig och så, den är snart över tror jag :)

Jag har precis laddat upp lite bilder från förra helgen när jag va i stockholm, som jag tänkte dela med mej till er :D


En glad Julia och en glad My innan vi drog ut och dansade :D




På söndagen åkte jag med familjen till Sundbygård och åt brunch,
mycket trevligt var det.




Redan nu på fredag åker jag tillbaka till stockholm, då stannar jag ända tills måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0