Dagens shopping

Jo, tro't eller ej men idag, söndag, har jag shoppat. För er storstadsbor kan jag tala om att klädaffärer och sånt aldrig har öppet på söndagar i mindre städer, som t ex Jönköping. Men idag var det ett litet speciellt tillfälle, det var julskyltning och julmarknad. Det vart det mycket gratis-fika, julsånger, men vilket bus-väder vi har haft, det har blåst som jag vet inte vad, och regnat har det gjort också. Inte så mysigt när man är utomhus, men ganska mysigt nu när jag sitter inne med mitt fina advents-ljus tänt :D

Jag har i alla fall inhandlat årets första julklapp, samt dessa "första advent-presenter" till mig själv :P hehe







båda från lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0