400

Äntligen helg!
Det här har vart en jobbig vecka, föreläsningar och mycket självstudier. Det värsta är att jag fortfarande känner att jag ligger lite efter.. men jag ska jobba upp det i helgen! I helgen ska jag också plocka fram jul-saker, och så söndag är det julmarknad här i Jönköping, så det tänkte jag gå på.

Såg precis att jag har publicerat 400 inlägg på min blogg, mycket va? Fast det blir ju 401 med det här :P
Men grattis till 401 inlägg persicas.blogg.se!! haha

Nu blir det mer funktionell neuroanatomi...

Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis till din blogg, lika kul att läsa och se vad som händer tack vare dina bilder. Och fint julpyntat har du oxå

Kram mamma

2011-11-28 @ 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0