26 dagar kvar..

..till julafton!
I helgen fick jag också upp lite julprylar, och jag lovade ju att jag skulle visa de när jag hade fått fram dom :) so here we go!


egentligen ville jag ha en stor stjärna, men dom va slut, så det blev två
små i stället, blev rätt så bra ändå tycker jag :) båda från IKEA

 
krukan och blommorna(plast...) är från IKEA den söta lilla snögubben
vet jag inte vart den kommer ifrån, tror jag fick den när vi hade "julklapps-
kalender" i mellanstadiet X)


Nu är det bara snön ute på gatorna som fattas, skulle faktiskt va lite kul om den kom snart. Fast för tillfället njuter jag av att det inte är 20 minusgrader och försenade bussar :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh jag har också fått en exakt likadan sån söt snögubbe i mellanstadiet! Då borde vi ha fått en varsin båda två! :D

2011-11-28 @ 17:13:00
URL: http://neeaahlg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0