Dagens outfit

LONDON BABY!! Haha, jo men så är det, hihi imorgon åker jag till London :D de e med engelska C-klasserna och det kommer bli sååå roligt!! =D Jag har typ packat klart, och tro't eller ej, men väskan är inte överfull :O helt otroligt :P

Täkte bara berätta att det är där jag kommer vara de närmaste dagarna, kommer hem sent på torsdag natt, så jag kommer visa bilder då :) Ska skriva ett tidsinstället inlägg också, så att inte bloggen dör helt och hållet, och det är ett efterlänktat inlägg kan jag säga er!! Så kika in på tisdag :)

Det här hade jag på mig igår:

 
Det syns inte så tydligt men jackan, från Lindex är ljusrosa, det blev inte så tydligt på bilderna.


Hittade ett jättegammalt mobilsmycke när jag städade i rummet, söt va?
Passar till den sommriga och rosa outfiten :P

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Bra med extra plats i väskan för lite shopping =)

/ mamma

2011-03-29 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0