Roslagsbanan :O

Många har säkert redan hört mig klaga om att jag var tvungen att åka till Vallentuna igår, hehe. Men det va inte så farligt egentligen, det ända va att jag inte visste om jag skulle hitta, och så tog det ju rätt lång tid, fast när jag skulle hem så hade jag sällskap med några andra, så då gick tiden snabbare :D

Anledningen till att jag va där var ju att det va utbildning för Bliss, den gruppen som förut hette Funkykidz, som är lite äldre, den har bara bytt namn. Det vi gjorde där va egentligen bara att gå igenom de nya koreografierna, det va roligt, och rätt jobbigt, jag har en ordentlig träningsverk nu :P Jag kom väl hem efter 9 nån gång, och då hade jag dansat 3 timmar i sträck, men roligt va det. Sen jag har jag sista träningen med min andra dans imorgon, extra lång, 2 timmar tror jag, nice :)

Det som va mest spännande med igår va att jag för första gången åkte ROSLAGSBANAN, häftigt va? En riktig upplevelse måste jag säga :D Sådhär såg det ut då:



HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0