Jul

Tänkte uppdatera med lite bilder från min jul och nyår, men jag tänkte börja med jul. Jag vet att det var länge sen, men jag har tagit bilder som jag tänkt lägga upp här på bloggen, men sen har jag inte orkat :P

Here we go!



  




Jag med julklappshögen, hehe, ful bild
(mamma, den här bilden får du inte ta!)


Vi slappade även en hel del i sugan, fast vi va ju ute i backarna också förstås, men det var aldeles för kallt för att kunna få bildbevis :P


Vi, eller i alla fall jag och farmor, pusslade lite också,
fast vi tröttnade ganska snabbt och kom inte mycket längre än såhär X)


Kommentarer
Postat av: pia

hihi vad bra att du är så tydlig med att jag troligen komer att kopiera från dina bilder... men du är ju alltid sööt :) men jag gör som du säger för jag är bara tacksam att få några bilder alls

kram mamma

2011-01-10 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0