trötter

Jag är helt slut! Satt uppe till typ 12 inatt för att plugga till seminariet vi hade idag, som resultat är jag jättetrött nu, och har vart hela dan. Fast det gick bra på seminariet och det va bra att jag pluggade så mycket som jag gjorde för de andra i min grupp var väldigt förberedda.

Som om inte det var tillräckligt fick jag precis en ordentlig huvudvärk... stackars mig :(

Vad gör man då när man är väldigt trött och har ont i huvudet?

Dricker vatten och tar en power-nap kanske?

Haha, nej vem tror du att jag är? Har precis svalt två Ipren tillsammans med flytande energi (kaffe).

Snart är jag fit for fight, och då ska jag packa, åker ju till stockholm imorgonbitti :D Kul!!!

uppdaterar nog snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0