tisdag 2 aug

morsning korsning!

Jag kom hem från våran semester förra veckan sen, och först då när vi kom tillbaka till Sverige fick vi lite fint väder :P Så dan efter åkte vi ut med båten och träffade några kompisar på Utö sand, det va jättemysigt, och sen åkte hela sällsakpet till Båtshaket och åt middag, och övernattade på Muskö förståds.

Både idag och igår har jag hängt på årsta havsbad, tog cykeln dit, så jag fick lite motion också :) hehe
Imorgon åker jag, pappa och Henke ut på sjön igen, men bara för dagen, och vi kommer antagligen ta vattenskotern i stället för båten :D kul ju!

Hoppas ni också har haft det bra!


va inne i stan härom dan i hettan och köpte mig en väldigt god
ice chai latte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0