mitt nya hem

Det känns så extremt konstigt att skriva så, det känns fortfarande som om jag bara ska vara här ett litet tag och sen åka hem till Stockholm, fast det här, Jönköping, är ju mitt "hem" numera. Märkligt.

Idag fick jag undan de sista kläderna och plockade undar den flyttkortong som har stått i hallen fram tills nu. Internet fixade jag igår, och jag lyckades undvika omvägen till skolan imorse. Första dan gick jag en stor omväg, igår svängde jag bara en gata för tidigt, men idag tog jag helt rätt väg. Med andra ord, jag börjar bli hemmastadd.

Jag har inte så mycket bilder på lägenheten just nu, men jag tog den här alldeles nyss med webcam:en

Kommentarer
Postat av: my

Åh, förstår att de känns konstigt, men de kommer att ta sig efter ett tag, underbart ju! :)



Hur var det i skolan? :)

2011-08-24 @ 22:37:51
URL: http://myeli.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0