en vecka hemmifrån

Veckan som gått har varit väldigt händelsefull och proppat med nya intryck. Förra veckan och i lördags var det mycket aktiviteter med inspark, jag var inte med på riktigt allt, men de jag va med på var väldigt roliga. Det var lekar, Zumba, utmaningar och den så kallade "prova på"-sittingen. Igår och idag har vi haft våra första riktiga föreläsningar, de har vart om etik, omvårdnad och hälsa. Jag har varit i skolan mellan 9 och 4, med 3-timmars föreläsningar med 10 minuters fikapaus imellan. Så det är det som har hänt, imorgon har jag inga föreläsningar, men på kvällen är det den riktiga sittningen, kommer nog bli askul! :D

Snart ska jag fixa middag, och om varmvattnet har kommit tillbaka(som varit puts veck i hela Jönköping under dan) så ska jag duscha...

Här kommer lite efterlängtade bilder:


hall


skrivbord




sovalkov


cykel/promenadväg längs vättern


en disig utsikt från piren




spex på prova på sittningen




galna studenter.. X)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag trivs jättebra här i Härnösand :)

Fin lägenhet du har! Hur trivs du?

Kul med spex :)!

2011-09-10 @ 11:53:15
URL: http://miunfrida.blogg.se/
Postat av: Felicia Waxin Borén

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ avis avis avis att du har ett eget kryp in :( vill också ha! Men super fin lägenhet verkligen! <3 Hoppas allt är bra med dig Jessica? :) Kram!

2011-12-01 @ 19:43:06
Postat av: Jessica

hihi tack så mycket! :) allt är bara bra med mig :)

kram

2011-12-02 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0