Update

Den här gången är anledningen till att jag inte har bloggat på länge att jag inte har kunnat lada upp bilder på bloggen, och eftersom jag tycker att det är tråkigt med ett inlägg utan bilder har jjag helt enkelt låtit bli att bogga..
Men nu får nu klara er utan bild ;-)
I helgen har jag jobbat, jag hjälpte till på en fest, det var tillsammans med Teele och My, vi städade, plockade och stod i baren :D Kul va det även fast vi vart lite flummiga av att vara uppe så sent. Jag kom hem 5 på natten (morgonen?) till söndagen och då va det till att kliva upp klocksn 10 på morgonen igen för att ha Funky kidz kl 12.
Konstigt nog så va jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, tröttheten kom efter lektionerna när jag satt och väntade på att jag skulle åka till min andra dans. I söndags va det första lektionen med Sannas dans, det va så roligt!!! Så himla härligt att få hjärnan proppad med massa ny koreografi XD

Så nu sitter jag oh fördriver tiden, väntar på att nästa del av idol ska börja..



.. ska titta lite på Gossip Girl tror ja

Tänk att det blev en liten bild i alla fall :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0