Torsdag 16 sep

Sitter fortafarande i skolan nu, engelskan börjar snart så det blir ett kort inlägg :P
Jag vet att jag sa att jag skulle visa klänningen, och det ska jag göra också, måste bara gå in på andra datorn och fixa det..
Funderar på om jag inte borde gå och hämta mitt äpple som ligger i skåpet, hade ju faktiskt tagit med det så jag kunde äta nu, och jag känner att jag behöver lite socker, är så himla trött..
Vet nu vad mer? På söndag börjar Funky Kidz!!! Det kommer bli så roligt, jag har verkligen saknat alla barnen, och jag har precis fått höra att det är ganska många som har anmält sig, så det är roligt :D men tyvärr är jag lite smått sjuk, men jag hoppas det blir bättre till söndag.

Nä, nu går jag och hämtar mitt äpple!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0