Fredag 10 sep

Jaha, idag har man varit ledig frå skolan, nice XD Så idag har jag vart i handen och små-shoppat. En klänning blev det, och en present till grann-tjejen. Klänningen ska jag visa nån gång :P

Alla vet väl redan att jag bor på landet, och som ytterligare ett bevis till det kan jag meddela att en traktor åker runt på åkern utanför oss. Jag tycker faktiskt at det är lite trevligt när traktorn skördar, eller vad det är han gör. Och nu kanske det är sista gången man kan se detta hända hos oss, eftersom det ska byggas massa hus på den åkern. Det är lite tråkigt faktiskt..

Ikväll blir det utgång med tjejerna, det kommer bli roligt, ska nog ha den nya klänningen :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har börjat blogg igen, och tack för i fredags :D

2010-09-12 @ 15:01:45
URL: http://vonkrusiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0