Shopping

Jag har haft ett enormt shoppingbegär de senaste dagarna, så jag har gjort vad jag kan för att stilla detta begär :P Juste, angående topen som jag bloggade om häromdan (var det igår?) jag mailade till H & M och frågade om de skulle få in några flera, men nu var det så att den fanns i både svart och beige, och jag var mer inne på den beiga, men när de svarade på mailet sa de att den skulle komma in i svart i december(!) så jag vet inte riktigr vad jag ska göra...men som det ser ut nu så ska jag nog köpa den i alla fall...men jag vet inte...vi får se :)

Men nu till det jag har köpt i helgen och igår


En brosch från Lindex som sitter på jackan 69 kr
(det ingick 2 st mindre broscher också)


Brons färgad topp, spetsmönster från H & M 299 kr
(men jag behövde bara betala 200 :D)


Och en ganska liten väska, också från H & M 249 kr
(satte fast de andra broscherna från Lindex på den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0