lördag 27 nov

Hallå!
Allt väl? :)
Jag klev up för ett tag sedan efter en mycket händelserik kväll... Fast inte så händelserik som jag hade hoppats, men jag tycker vi lämnar det bakom oss. Det var i alla fall väldigt trevligt igår när tjejerna kom hem till mig för att fira Teele som fyllde år för ett tag sedan. Vi käkade, babblade en massa och åt jättegod kladdkaka :D

Nu ska jag snart åka iväg, vi ska handla lite, gå på loppis, och köpa skooor! :) I det här vintervädret behöver jag nya skor. Men sen måste jag plugga också, ska skriva en essä och religion.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-28 @ 21:32:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0