eighteen

Till alla som undar så är livet som 18 UNDERBART!!! Det är verkligen jättekul, man kanske inte tror att det är någon större skillnad, men det tycker i alla fall jag att det är. Igår va jag hos polisen för att förnya mitt pass, och jag behövde inte ha målsman med mig! Haha, och jag har fått reda på att mamma inte längre kan kolla mitt konto, både på ont och gått eftersom jag själv inte har någon aning om hur man gör saker som jag hela tiden bett mamma om att göra. Och förra veckan när jag mådde dåligt (är fortfarande inte helt ok) så skrev jag på en sjukanmälan helt själv. Men framför allt, så får man ju gå på krogen!! XD På min födelsedag var jag och mina kompisar på Chaplins bar, och hade verkligen jätteroligt, vi dansade hela kvällen och, i alla fall jag, blev jättesvettig. Och igår va jag och Camilla på min kusins studentskiva på The rose, temat för kvällen var "kom som en låt" jag var Pokerface, men var tyvärr inte ensam om det :P Camilla var Lillipop och hade klubbor i håret :P Den kvällen var också jätterolig, men det var inte lika mycket tryck på dansgolvet :( Men ändå en mycket lyckad kväll. När jag var påväg hem, typ kl 2 på natten, kom jag på att vi inte tagit en enda bild!! Tråkigt va? Men jag fick reda för ett tag sen att vi hamnade på några bilder på Chaplins.







Nä, snart är det väl dax för mig att gå och lägga mig, ska nämligen upp snortidigt morgon, typ vid 4!! Ska nämligen på endags-kryssning med tre kompisar, till Åland fram och tillbaka ska vi och kommer ha jättetrevligt tror jag :D

Hörs sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0