The Last Bounce

För en vecka sen va jag och såg på en dansföreställning, men det var inte vilken dansföreställning som helst. Det var The last bounce på Globen (jaja,ericsson globe, whatever!), där dansgruppen bounce hade deras sista show, dom ska nämligen "gå skilda vägar" tråkigt nog. De såg jag i all fall på i söndags, det hade jag fått i julklapp. Hela föreställningen va såå himla BRA!! Allting va så häftigt, och dom va så bra på sina danser, och det va så många olika danser, streetdance så klart, breakdance, locking, popping, och lindy hop, salsa, och nutida dans, och massa andra efekter, som en studsmatta, och att en del av publiken ställde sig upp och dansade efter en koreografi.



 


Lite sent att skiva om det här nu, men jag har inte haft tid att skriva, men har mycket att skriva om. Så det får bli så här nu. Ska försöka hinna skriva om min spektakulära helg också :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0