rep.

Snart jag jag åka iväg till Fredrika berer för genrep med dansen. Uppvisningen är imorgon på samma ställe, så om någon vill titta äre bara att kontakta mig så kanske jag kan ordna någon biljett ;-) det är imorgon, lördag, antingen 9.30 eller 16.00.
Egentligen mår jag inte så bra, men vad kan man göra lixom? Jag har jätteont i halsen, och snuvig, och delvis kan jag inte prata :( Men jag måste ju (och vill) vara med på dansen.

Men något roligt som händer är att om ett litet tag kommer en liten hund hem till mig!! :D Vi ska vara hundvakt åt några släktingars hund Enzo. Ni vet ju alla hur gärna jag vill ha en hund, och nu kommer jag att få prova på hur det är :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0