raawrr!!

AHHHHHH!!! Först tog jag några snygga bilder med min mobil(kameran på min mobil är bättre än min digitalkamera) på ett par nya skor som jag fick idag. Men sen när jag skulle lägga över dem till datorna så funkade det bara inte av någon anledning. Aja, så jag försökte få till några dugliga bilder med digitalkameran då, vilket tog väldigt lång tid, och krävde många försök. Men till sist så hade jag några bra bilder. Ja, då kan jag inte lägga in dem i datorn HELLER!! Tröttsamt!! Om datorn ger sig tills imorn kanske ni får se bilder då i stället.



Bild på ett par svarta ballerinaskor
som är väldigt fina, och har nitar
i olika form och färg på främre
och bakre delen av skon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0