Lördag 22 maj

        
Det här är resultatet av min grupps bild uppgift. Fin, va?! :D Det skulle handla om miljön, och vi gjorde en skulptur som visar på vad som händer med jorden när man skräpar ner efter sig, och när man försöker dölja det, samt de ekonomiska problemen med det.

Vet ni vad som händer imorngon? Jo, då är det uppvisning med Funkykidzen! Tänk! Mina små barn!! :P Jag kommer ihåg hur nervös jag var inför första lektionen, och nu har det gått en hel termin!! Åh vad jag kommer att sakna dem över sommaren!! :'(
Så är det i alla fall, så jag kommer inte att vara hemma större delan av dagen, men idag har jag pluggat på rätt så bra faktiskt(eller vad som är bra för mig) så jag är snart klar med historian. Men jag har ändå HUNDRA andra saker jag måste göra...

Nå väl,
Sleep tight!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0