åka båt

Jag försökte blogg igår, men det va nå fel på datorn, så det gick inte. Men jag tänkte att jag kunde skriva nu i stället :) Jag är faktiskt fortfarande hemma, min första lektion var inställd och nästa börjar 20 i 2 :D Men det jag skulle skriva om då, kryssningen :) Jag, Teele, Josefina och Frida var på kryssning över dagen på fredagen. Båten gick ganska tidigt från hamnen inne i stan, vilket betydde att vi var tvungna att gå upp ÄNNU tidigare. Klockan 4 ringde klockan!! Som tur var så va det inte så anstängande att gå runt på båten hela dan, det var ju typ det enda vi gjorde, gick runt, satt ner att tag, gick runt lite till, åt, spela kort, och gick osv osv Och så badade vi också, det va jättemysigt :) Båten gick i alla fall till Åland, och jag kan nu säga att jag varit utomlands utan mina föräldrar, hihi. Det var i alla fall väldigt trevligt även om et var lite segt :P

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0