Söndag 7 mars

Åhhh!!!! Konserten va så J**** BRAAA!! Vilken adrenalin-kick :) Men jag va så skakis i början, jag ska skriva mer sen och kanske lägga in lite bilder också, men inte nu.
Just nu sitter jag och tittar på parlamentet, så himla roligt X) Sen ska jag se på melodifestivalen, jag missade igår så jag ska kolla på reprisen idag. Jag va nämligen och badade igårkväll. Några bekanta hade bokat Ösmo simhall så vi va där med lite kompisar mellan halv 8 och 10. Det va jättetrevligt, allt som behövs är ju egentligen trevligt sällskap, men det va roligt att göra något sådant här också. Jag va hos frisören igår också, så nu ser jag lite annorlunda ut :P Ska visa bild sen, men jag tänkte shocka lite andra mäniskor först, men jag är nöjd i alla fall :)

Hade en mysig dag idag, måste njuta av den sista dagen av lovet, vi följde vasaloppen på förmiddagen som vanligt :) Min pappa till galning hade gett sig ut i spåren tidigt på morgonen så vi var ju tvungna att hålla koll på hur det gick för honom :)

Men nu har melodifestivalen börjat,
så hej då så länge!


 
Tog bilden på min nya väska för ganska länge sen, men har inte
haft tillfälle att ladda upp den, så här kommer den :)
Från Glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0