The big day

Så, nu har jag tid att berätta om världens bästa konsert =) Den ägde alltså rum i Ericsson globe (tycker fortfarande det är töntigt att de har bytt namn på den) förra torsdagen. När jag bokade biljetten i höstas kännde jag ingen annan som fortfarande var "into" th längre, och jag trodde att jag skulle behöva gå själv på konserten, men jag var fast besluten att jag skulle gå, så jag bokade min biljett. Samma dag började jag mejla med en tjej som också skulle på konserten i globen och inte hade någon att gå med, 'perfekt' tänkte jag så vi bestämmde att vi skulle ha sällskap och lite sådär.
Så 5 månader senare så hittade vi varandra på terminalen i stockholm. Vandrade runt i stockholm i skitväder, och tog oss till sist till globen. Vi slog ihjäl lite tid med att vandra runt i  köpcentret, klockan var väl då typ halv 7, och den skulle börja halv 8. När det började närma sig tog vi oss mot entrén och jag letade rätt på min plats. Jag hade sittplats eftersom jag trodde att det skulle vara jättemånga galna fans som skulle köa hur länge som helst. Men när jag kom dit och såg att det inte alls va så många som stod där nere så ångade jag näste lite att jag inte tog en ståplats i alla fall. Men gjort är gjort och jag satt på sektion B10 rad 3 plats 30. Jag var väldigt orolig innan att jag inte skulle se nåt, bara typ en liten, liten figur som sprang runt där framme. Men så var inte fallet, jag såg väldigt bra faktiskt, det var stämmningen som inte riktigt va på topp(anledningen till varför jag hellre ville ha ståplats). Men jag gjorde det bästa av situationen. Det var faktiskt rätt så tomt där jag satt, så jag gick fram och ställde mig vid stängslet, och stod där under hela konserten.
Så där stod jag och hoppade och skrek och sjöng, eller snarare skrek ut orden i texten, och fotate och filmade.

Noice
Human Connect To Human
Break Away
Pain Of Love
World Behind My Wall
Hey You
Alien (Engelska)
Ready Set Go
Humanoid (Tyska)
Phantomrider
Dogs Unleashed
Love and Death
In your Shadow
Automatic
Screamin'
Dark Side of the Sun
Zoom Into Me
Monsoon
Forever now

De kanske inte betyder så mycket för de flesta som läser min blogg, men det va i alla fall spellistan.

Allt som allt var det en helt otrolig upplevelse, något som jag aldrig, ALDRIG kommer att glömma. Den va speciell på måga sett. Framför allt att man står där framför några som man har sett upp till så länge, jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera i början, jag var jätteskakis, hela jag skakade(!) haha, när jag tittar på några av de första filmerna jag spelade in skakar hela bilden för att min hand skakar hahah!
Nåvä, en sånhär upplevelse är inte något man kan beskriva med ord, men jag har gjort mitt bästa :) Och nu kommer några bilder jag delar med mig av till er :)













(inte jättebra kvalitet på videona, tog med min mobil)




Så, fick man med några klipp också :) Och, ja, det är jag som skriker i den sista videon :P


I ♥ Bill
I ♥ Tom
I ♥ Gustav
I ♥ Georg
I ♥ TOKIO HOTEL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0