Update

Nu har jag fått klagomål för att jag inte har skrivit på ett tag igen. Så då får vi se till att göra nåt åt det! :P
Börjar med lite bilder..


Denhär synen möttes jag av imorse när jag va på promenad. Verandan
till ett av husen i mitt område har kolapsat!


Dagens outfit
Kofta från H&M av Sonia Rykiel


Gårdagens outfit.
Lite gammalt som jag hittat i garderoben.


Outfit från nån gång i förra veckan.


Va i Handen en stund idag efter skolan, och köpte denhär mascaran,
behöver en ny eftersom jag inte är så nöjd med den jag har nu.

Det har vart väldigt stressigt den senaste tiden, det är därför jag inte har bloggat nåt. Men nu börjar det lugna sig, nu är det bara den stora uppgiften i samhälle som tygner mina axlar, och den är tills efter lovet. Idag har jag tagit det ganska lugt, tog mig ut och sprang när jag kom hem, vilket var väldigt skönt faktiskt. Och sen har jag läst lite psykologi också. Men snart är det ju i alla fall lov, och det ska bli skönt. Lovet kommer tillbringas i Sälen, tillsammans med massa andra mäniskor, så det kommer att bli roligt. Det vankas ju bröllop(mellan mina föräldrar) så det är därför det kommer vara mycket människor i mitt sällskap där.

Jag är väldigt trött nu, så jag ska snart gå till sängs.
Jag ska försöka att inte dröja lika länge tills nästa gång jag skriver.

LATER!

Kommentarer
Postat av: micmic

:O Jag har oxå den mascaran, den är jättebra! :)

2010-04-03 @ 10:48:11
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0